Понеділок, 06.05.2024, 14:30
Вітаю Вас Гость | RSS

Персональний сайт вчителя історії і правознавства Лубенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3

Сала Євгенія Станіславовича

Меню сайту
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Я знаю, що нічого не знаю Сократ



 


Учитель - не просто професія, це покликання.

 «Якщо вчитель має тільки любов до справи, він буде добрим учителем. Якщо вчитель відчуває тільки любов до учня, як батько, мати, він буде кращим за того вчителя, який прочитав усі книжки, але не відчуває любові ні до справи, ні до учня. Якщо учитель поєднує в собі любов до справи і до учнів, він – досконалий учитель.
 (Л.Н.Толстой)

Каталог файлів

Головна » Файли » Методичні посібники » Інтелектуальні ігри

Організація інтелектуальних ігор для школярів. Програма гуртка"Юний ерудит"
[ Викачати з сервера (2.54 Mb) · Скріншот ] 18.08.2016, 18:57

     В Україні з’явились нові тенденції щодо розвитку освіти на сучасному етапі. Держава потребує творчих, діяльних, обдарованих, інтелектуально й духовно розвинених громадян. Тому центром концепції розвитку навчальних закладів позашкільної освіти є творча особистість, робота із здібними та обдарованими дітьми, які вирізняються насамперед високим інтелектом, що є наслідком як природних задатків, так і сприятливих умов виховання та навчання.

За даними психологів, яскрава обдарованість у більшості випадків виявляється не раніше, ніж у віці 13 – 14 років. Тому заклади позашкільної освіти повинні скеровувати свою діяльність на перспективу: забезпечувати роботу дітей не лише у гуртках художнього та прикладного спрямування, де діти працюють над розвитком своїх практичних вмінь і навичок, а й на розвиток інтелектуальних, лідерських та організаторських здібностей і обдарувань.

Особистість людини формується під впливом умов життя і виховання. У різних дітей життєвий і виховний вплив надходить з різних джерел і падає в різний ґрунт, тому й має різні результати. Ми знаємо, що формування особистості успішно здійснюється в процесі практичної діяльності. Отже ця діяльність повинна бути так організована, щоб учень виступав її суб’єктом: чим активніша дитина в діяльності, тим більший вплив цієї діяльності на неї.

У підлітковому віці діти найбільше схильні до об’єднань за інтересами, до діяльності, яка має більш нерегламентований характер. Тому в такому віці для дітей більше підійде робота у гуртковому об’єднанні. Відвідування гуртка не може бути обов’язковим. Проте гурток має свій актив, навколо якого гуртуються ті, хто проводять у гуртку стільки часу, скільки можуть.

За тематичною спрямованістю інтелектуальний гурток „Юний ерудит” можна віднести до світоглядного гуртка і частково культурологічного.

Одним із завдань інтелектуального гуртка є забезпечення практичної спрямованості змісту освіти, саморозвиток і самовизначення здібних та інтелектуально обдарованих дітей.

Метою є виявлення та розвиток інтелектуальної обдарованості , розширення світогляду та академічних знань учнів, формування світоглядних цінностей, навичок самоосвіти; розвиток організаторської та лідерської обдарованості у старших підлітків та молоді; виховання морально-вольових якостей; організація альтернативних форм проведення змістовного дозвілля.

Гурток дає можливість провести підліткам та молоді пробу сил в інтелектуальній діяльності, задовольнити свої інтереси, виявити свої здібності та нахили. У гуртку діти під педагогічним керівництвом вивчають основні засади і виробляють навички самоосвіти, тут же знаходять їм застосування. У природному ще ігровому середовищі розвивають інтелект, одночасно вчаться співпрацювати в команді, спілкуватися, засвоюють основні морально-етичні норми і загальнолюдські цінності. Цьому також сприяє інтелектуальна творчість, яка передбачає зв’язок з життям, активну діяльність всіх членів гуртка, освоєння проектних технологій.

Категорія: Інтелектуальні ігри | Додав: romantik77780
Переглядів: 1229 | Завантажень: 38 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar